30.1.07

parhilla

parhilla om sääne lugu
õt mi rahvas tege hoogsalt sugu
õt võis jälki murul joosta
õt saasi taas kõrd kastehainus kõndi
õt võis keski jälki ytskõrd
tapõlda uma edivanõmbilt saadud
vere iist-kes tiid kohe sjoo kõrd
langeb liisk?

must tsirk

täämpä linnas yts must lind
mu akna alla ja tege sääl kurja hellü'
ma tege näko juhtkui kuule ma es’
mis tu tsirk hüüd-
mul oll püüd mitte kullõlda.
tsirk kraaksus ulle sõnu
ta esi tundse sjoost tüküst mõnu
ull tsirk oll
must tsirk oll
verevade silmiga'

must tsirk

täämpä linnas yts must lind
mu akna alla ja tege sääl kurja hellü'
ma tege näko juhtkui kuule ma es’
mis tu tsirk hüüd-
mul oll püüd mitte kullõlda.
tsirk kraaksus ulle sõnu
ta esi tundse sjoost tüküst mõnu
ull tsirk oll
must tsirk oll
verevade silmiga'

suslik

täämpä om sääne lugu
õt silmist vii võtt vällä
sibulamugul
väits sähvib ja
pini klähvis
vanataat tõmmas mõne mahvi
olge no vakka ti ahviq-
kärk keski kuskil
jälle sjoo vana suslik

kotus

kos om tuu kotus
kos olla olesi hää
kus rõõmust segi lääs
pää?
ta om oleman
salajases paigah
koskil putli seeh vai pilve
piiril
kus olõ- õi hiiri
seal vaid kiirgas
päikse kiiri

helü

naeru helü
tungis mu kõrva
läbi nokia
tahasi Sinno togida
Sa naarat mu üle
a ma saa õi miskit
sinna parata

kirg

silmad punased
tulised kui
söepannid
lahvatab
põleb
pragiseb
vaibub
kustub
KIRG

Tuleb vesi,
suul naeratus
mesi
tugev haare
käsi
ei väsi
koidmast
ylal
KIRGE


VILGUB
PILNGIB
KAKSIK HINGKI
SAATAN MÄNGU ASTUB
KISUB HÄBELIKKUSE-
KARDINA MAHA
TAHAD JOOSTA
PEITA
END
KIRE ( eest)


(9.11.03.kl 6.54)

Vikerkaar pilingib, hoiatab imetleb sääri punaseid kingi õnnetuid ilusaid ...

Vikerkaar pilingib,
hoiatab
imetleb
sääri
punaseid kingi

õnnetuid
ilusaid hingi
kellele saatus
lotovõitu ei kingi
ega
sääri
punaseid kingi

ei vääri punaseid kingi
millega kaasas
peale hinge
tühi pilk ja
meelas suu

Kes neid suudaks keelata?

(9.11.03 kl 7.00)

Mis varjama peab ...

Mis varjama peab tõde,
pole armukade õde.
Sa oled sõge
peegelpilt on
kõver
miski on väga rõve

valelikkus ringi luusib
silmadesse kui akutrelliga auke puurib
eelnevalt pinda uurib

Sarkasm, iroonia-
vanad sõbrad,
kellel pole ühtki õde,
kes korrale kutsuks-
kutsikaea ära viiks.

(9.11.03.kl 7.03)

Sa sündisid Kalkutas, oled ...

Sa sündisid Kalkutas,
oled pime, ruttad
juhtkoeraks ühiskonna karvane käsi,
mis suunamast Sind ei väsi.

Usaldad ja astud kindlalt
koer saba liputab,
Sina valget keppi vibutad,
üritad eest liduda
ei saa-
ühiskond pidurdab.

Rakmed koeralt enesele kaela paned,
seed ei sobi Sulle
näed välja nagu pakk
halvaad
halvaa
halva
halv
hal
ha
h
...
..
.
:)

(9.11.03 kl 7.05)

Ideed vangi pandi vesi, ...

Ideed vangi pandi
vesi, leib
nagu sandil-
petist viru tänava
kandis
ühiskond vaikselt
mõista andis,
et tee vale
valitud sai.
Neelas kala HAID.

Oli tee ja oli viit,
kes seda mäletab,
mis oli seal kirjas-
peaasi ÄRA SIIT!

( siin möllab hepatiit, keskerakonna võimueliit)

(9.11.03.kl 17.36)

Miks nutad Sa ...

Miks nutad Sa täna
kui pisarad lõppesid juba
eile
kukkusid nad maha
pots ja pots
kus selle häda ots

Soola , viha, pettumust
oli neis palju,
vett vähe
Su hääl nutujorust kähe

Töinamine teistele
pähe ei mahu
oled kui kahur,
mis laseb tyhjusesse
...kellegi
p......

(10.11.03.kl 17.70)

MA TAHAN SIND

ma tahan Sind
suudelda
Sa suur MEES
ma tahan Sind
hoida Sa suur MEES
ma tahan sind
omale
Sa
suur
MEES

SALA....

hoian kinni Sinu käest
justkui imelisest väest
tunnen miskit teravust
justkui sydames mul huss

Sina astud kindlal sammul
ei märka väge Sa
kas tõesti maagiast
tuhkagi ei mõika Sa

tantsin veel ma yhe tantsu
ei Sinu südant kompa, katsu
enese omaga mul pistmist kyllaga on,
et mitte näidata seda,
mis niigi näta om:)

POEG

lebab voodis, nina nokib
ema pesi eile sokid
hommikul ta pudru tegi
võisilmagi sisse pani,
lõuna kolme käiguga
kelnerike esivenem
E--M--A

poputab ja elu lihtsaks teeb
vanem kel mure poja ees
alles sipukates ringi roomas
eile tuli koju ja oli koomas
kemmergu täis roojas


kurat poja sisse ronind
ema pidevalt seal sonib
poiss ei kuula enam juttu
võtab koidula ja tõmbab uttu

AHISTAJA

kultuurikingad jalga ajad
lubad ennast ahista
ei kedagi selle eest
Sa vahista

maski paned ette ka
et teesklust saaks varjata
hinge karjeid summutada
närvipinget varjata

astud välja endast
Sul käes on töökindad
Sa tead mida yhiskond hindab
Sulle see käib vaid natuke pinda

ÜKSI!

öö on käes
sa ronid minu voodi
mu vaimu teki alla
mu unistustel sa tallad

kõik mu soovid neelad alla
hiljem välja kallad
käid mind ahistamas sa
ise seda tähele panemata

mind unenägudes saadad sa
hingega mul diili sõlmid
.......
hommikul ärkan ma üksi

:)))))))))))

ma astunsinu juurde
leian yles su huuled
suudlen
sa oled maandunud kui kuule
vaikselt ylesärkad
mind viimaks märkad
sinus mees tärkab
seni lõdvalt kõrval olnud käed
läbi kombivad mu keha
nagu poleks muud neil teha
yles ärkab fyysis -vaim
aga mis edasi sai???

puuga pähe!

tahan su kõrval käia
avada ukse astuda HINGE
meie vahel on mingi PINGE
liinidel linnud istuvad

yhel hetkel saabub LYHIS
kõik on yhe hetkega väga TYHI
mõistus minema pyhitud
liinidel linnud istuvad

kohmetunult vaatan otsa
ei mäe midagi
uduloor on varjutanud SINU
järel on vaid armastuse ILU
liinidel linnud istuvad

KES KURAT SA OLED???

kes kurat sa oled
et keelad endarmastada?
kes kurat oled sa
et keelitad mind suudlemast
kes sa kurat oled?
AH????
ütled et vana oled sa,
et iilagi sind ma ei saa
kes kurat oled sa
et keelad end armastada?
AH???
noor neiu su võrku sattus
pole ta teinud yhtegi pattu
ytled et te maailmapilt ei kattu
kes kurat sa oled
et keelad end armasata?
AH???

:))

su pilgus on nii palju
su silmad räägivad kuratlikke nalju
ja neid on palju
sa oled kindel nagu kalju
sind on alati nii palju
sa täidad ruumi
oma olekuga
su kõrval olen 1 väike
molekul ma

Surmatants

kõnnib teel jälgi jätmata
ennast teisi petmata
astub ligi-
Sind katab hirmuhigi
ei saa Sa joosta
pageda
oled nüüdsest parem Sa
tõotad enesele nii
hilja juba-
surma tants ei kysi
Sult jalakeerutuseks
luba

Tibi linnas!

koolis õpetaja norib
kodus kuri isa pomin
ähvardab rahata jätta
mind-vaest võsu
kel jalge all ebakindel pind

ytleb, et ma käivat riides kui lind
mida temaka teab
moest halligi ei jaga ta
ei ma viitsi seletada
võtan vaid viis koidulat

mööda linnapoode kolan
ostusoove palju nagu tolal
ale siin ja ale seal
segi kõigest läheb pea
ununeb ostuplaan
mis oli hea

Surmatants

kõnnib teel jälgi jätmata
ennast teisi petmata
astub ligi-
Sind katab hirmuhigi
ei saa Sa joosta
pageda
oled nüüdsest parem Sa
tõotad enesele nii
hilja juba-
surma tants ei kysi
Sult jalakeerutuseks
luba

Keemiast syndinud laps

kevadel sa tegid sugu
hiljem suvel avastasid,
et sitt lugu
omas kehas põnni
kannad sa
teadmata kes on isa

yheksa kuu pärast siis
kui su nisades on piim
meenub sulle kokaiin
mille vaimu synnitiseka
see poeg su rinna
otsas on siin

meenub sul nyyd isanegi
kes seemet sinusse puistamas käis
kui sa olid väga täis
tol õhtul ilus kõik näis
kurat sind võrgutamas siis käis
olid saanud just 16 täis

Narkar

pistad nõela omal veeni
toksikomaania Jumalat sa teenid
yritasid kord läbilõigata veenid
et saada uued geenid

põrgukatlas põled sa kord
seal üpeale sinu neid terve hord
siin puudub kord
igayks tahab olla lord

hommikul sysi närid sa
õhtaks pask om valla
seedekulgla perses on
oled narkarist könn

isatu

sul syndis laps
teadmata kes on paps
kurat, neid on ju kaks
sa ise alles laps

aastaid vähevõitu veel
muutlik on su meel
trygid alles kooliteel
oled nooruke sa veel

igat päeva naudid sa
annad endast.._ annad end::
kõigile, olgu vai vend
sul on kõrge lend

maandumine tuli ka
synnitusmajas
kahekesi kondate
kolmandat otsides

Euro:(

mängu nimi trips -traps -trull
euroopa liit on täna kull
1 hääl poolt ja teine vastu
ei nii me sinna liitu astu

oled noor vai vana sa
pead ikka otsustama
kui kallis sulle on su maa
mis nyyd justkui peaks liituma

kuula oma sydant sa
nii kergem on otsustada
ära ahvatleda lase end
ole sina ise- austa end

tänaval kui kõnnid sa
uhkeid plakateid jääd vahtima
kaunid pildid, suured sõnad
mõtetusi karjuvad

oled sellega juba ammu harjunud sa
ei lase end mõjutada
ytled ei või ytled ja
see sinu otsustada

Patud andeks???

palvemaija lähed sa
lööd risti igaks juhuks ette ka
petad ennest vahest Tedagi
lootes andeks saada sedasi

loovutad siis krooni paar
vahajupi eest sel maal
pühapildi ette ronid
seal paar palvet sonid

süütad viimaks kyynla ka
et saaks palve teele läkitada
nurud yht ja nurud teist
materiaalse ilma taljeseist

palvemajast väljud sa
petad end näilise
kergendustundega
arvates, et patud
kyynal kustutab

Jooming

pudelilt lendab kork
sisu tee makku leiab
sisikond halab , leinab
veri värvi muutvat näib

töntsiks muutub pilk
mälu minema jalautavat näib
keegi hiljuti kusel käis
nyyd terve peldik on seda täis

silm seletavat ei näi
iga inimloom paistab kui täi
sisikond keerleb
magu kurku tulevat näib

Narkar

nõela torkad omal veeni
arvates, et nii riiki teenid
myrgitd end keemiaga
arvates, et niigi kyllalt
maksnud sa

konarlikku teed sa käid
koperdavat rohkem näid
pysti upitad end sa
et taas jälle kukkuda

kukud nõela otsa sa
ei taha-oska sellest loobuda
foobiates elad sa
illusiooni ilmas koperdad

seljas vana on sul jakk
taskus tyhi suitsupakk
koperdad pimedal teel
ootad vikatimeest

Pangakaart

pistad kaardi mulgust sisse
saada tahad miskit nii
ei anta sulle sittagi
ei enam anta kaartigi

oli teine ilus sile
värviline ima..
vanasti sind teenis ta
nyyd on hakand nöökima

ei enam sulle anna ta
värvilist paprit-raha
ei ta taha-kade on vai paha
KERIGU PUU TAHA!!!

Edukas!

istud mersu rooli taha,
maha myynud oled oma
naha
postmodernistlikule yhiskonnale.

enam sa ei taha
panna jalga kellelegi
ette-taha
sa pole enam paha

iseloomu muutus tuli
siis kui eelmine ylemus
suri..
paras talle, ta oli su vastu
kuri..
näris kõri läbi tal muri

istud mersu rooli taga
avastad, et elu polegi nii
paha..
on sul võetud mitu nahka
ise oled mahamyynud nii
et kaotanud oled
enese...

´tytto

sul seelik on nii lyhike -
sama lyhike kui su aju.
su mälu on n´ii lyhike-
sama lyhike kui su mõte.
sa ise oled lyhike, su mõte
lyhike väiklane.
omad kallimat sa ka
kes ringi kimab bmw-ga
nokiat ta taskus hoiab.
ta on pikk
pikk on tal ka
ta on loll
lollimat ma ei tea:

kalkari ommaq

omaqu mul tuju pole, ilm
siis paisatb väga kole-
midagi uut siin ilmas kah ei ole-
ytles vana kalkar ja tõstis
troinoi putli huulile:)

Nimetu

MA OLEN HALL VARE JA VARJUGA YHTIN
MIND LEIDA ON RASKE,
KUI TOETAN VASTU KASKE.
MA OLEN IGATI RASKE-
MU VAIM ON VALE
JA KELMUSEKS MU PALE
MA OLEN VÄGA HALE.

marsuudil Obinitsa - Võru ( järg)

Närin piirakut, hää tsäid tahasi. Kuiv jääs kurku kinni sjoo piirak. Aga hää om.
Tibutab, mu valgõ villanõ palitu on likõ ja ma esi ole ka sarnane põranda mõskmise kaltsuga. Panõ vaid vars taadõ ja naka nühkma. Närin, lõualihaste tyy and sooja.
Olõ õi ullu.
YLEEEEEE...AVAAAAAA...KURAT!!!
Kõllane buss vuras ette...
järgneb

SINA

Ei tiä ma mida luutsõ tuukõrd,
kui sind silmä nurgast näi,
olin slle justkui väike täi,
keda märkavat sa es näi.

Sulle vasta kõnnin maq,
tahas pilku maha suunata,
nõnda rassõ su otsa um vaadata,
seejuures emotsioone varjata

Viimasel hetkel tõmbsi maski ette,
sjo kõik um vaid silmapete,
ei maski taadõ näe sa.

ps! jummal tänatud...

Kommentaare ei ole: