9.11.07

Haridusõst vol I

Nii Liba Hunt
ku Liis Lass-
Mõlõmpal om uma klass
õnnõ õppaja omma tõõsõ.

Tolvstois 12.21 9.11

7 kommentaari:

ilves@metsas.ee ütles ...

kas niimuudu jääski
et viisita-õi kirotada
kavva ma passmah käü

tõõnõ asi om tuu
et siist olõs ütte-tõist
vaia setomaa lehte sätti

mu meili lövvät
mu blogi päälkiräst

Merilõvi ütles ...

Kiroda, kiroda kohe ma õks pääse...
Parhilla om pää tühi ja sessi mõttid täüs

ilves@metsas.ee ütles ...

tuust kirotagi

Anonüümne ütles ...

merlin saq vai?

Anonüümne ütles ...

jummal´, ma'i mõista lukõq

Anonüümne ütles ...

ma jah, pole ullu ma ka ei mõista st kui setod oma keele õigekirja välja nuputavad siis ma vast ka enam ei kirjuta võru-eesti-seto esperantos:)

Anonüümne ütles ...

ma tuud es mõtlõ
ma-s mõista kõrraga su nimme är lukõ tast üleväst veerest